Odpovědi na často kladené dotazy (FAQ)

Na co se nás naši B2B zákazníci nejčastěji ptají? Podívejte se na obvyklé dotazy. Pokud odpověď nenajdete, ozvěte se nám.

Dodání zboží

Pro ČR: PPL, Geis, DPD, GLS, Raben

Pro SK: PPL, DPD, Geis, DB Schenker

Ano. Přepravu vám naceníme individuálně. A to do všech zemí EU, ale i mimo EU.

Ano. Zboží odesíláme i na paletách přes dopravce Raben a Geis. A to od půlpalety po tzv. americkou paletu a hmotnosti od 50 kg do 1200 kg.

Stačí, když nám objednávku pošlete do 14. hodiny (pokud se vejde do balíku), respektive do 10. hodiny (když se musí zabalit na paletu). Pak garantujeme, že ji expedujeme ještě tentýž den. Termín dodání se řídí podmínkami jednotlivých dopravců, s nimiž spolupracujeme. PPL, Geis, DPD, Raaben a GLS ve většině případů zásilku doručí druhý den od odeslání.

Termíny naskladnění průběžně aktualizujeme a jejich přehled naleznete v Naarden zákaznickém portálu.

Ideálně zásilku přeberte s výhradou, sepište zápis o škodě, nechte jej podepsat šoférem a obraťte se na naše reklamační oddělení (+420 774 311 980, reklamace@naarden.cz). Poškozené věci vám nahradíme a škodu sami vyřešíme s dopravcem.

Platební podmínky

Splatnost faktur si můžete sjednat s obchodním oddělením (+420 602 763 564, info@naarden.cz), resp. s vaším obchodním zástupcem.

Ano, ale pouze v případě, že zboží exportujete mimo území ČR. Faktury s přenesenou daňovou povinností vystavujeme pouze v případě, že přepravu sjedná přepravní společnost.

Ano. Cenové nabídky pro subjekty, které podléhají výběrovým řízením, běžně připravujeme. Abychom vám to zjednodušili ještě víc, můžeme do faktury použít referenční číslo objednávky.

Našim dlouhodobým partnerům poskytujeme zvýhodněné ceny.

Pokud jste naším novým velkoobchodním partnerem, platí pro vás standardní velkoobchodní ceny, které najdete v zákaznickém portálu. Po dosažení určitého počtu objednávek, vám nabídneme zvýhodněný velkoobchodní ceník.

Podrobné znění podmínek B2B spolupráce naleznete na stránce Podmínky spolupráce.

Produkty

Ano, můžete. V zákaznickém portálu najdete aktualizovaný produktový feed, který si můžete spárovat s e-shopem. Zjednodušíte si tak budování sortimentu na vašem e-shopu.

Mohlo dojít ke změně názvu. Zkuste produkt vyhledat pomocí SKU. Nenašli jste? Kontaktujte nás na e-mailu dostupnost@naarden.cz.

Pěstírny CBD a konopí pro léčebné účely

Zavolejte nám na naši zákaznickou linku (+420 602 763 564) nebo napište na info@naarden.cz. Naši specialisté vás obratem kontaktují. Podrobné informace o pěstírnách léčebného a CBD konopí na klíč najdete zde.

Ano. Naše pěstírny na klíč splňují všechny certifikace pro účely potravinářské, laboratorní i léčebné produkce.

Přestože někteří prodejci a výrobci tvrdí, že jejich vybavení jsou certifikovaná GMP nebo GACP, jde o klamavou reklamu. GMP certifikace se vztahuje pouze na konkrétní provoz. Námi dodávané vybavení pěstíren splňuje všechny normy, aby vaše pěstírna certifikát získala.

Vrácení a reklamace zboží


Než nám zboží zašlete zpátky, pošlete nám prosím e-mail s fotografiemi závad na reklamace@naarden.cz. Dle charakteru závady a typu produktu vám navrhneme nejefektivnější řešení. Reklamaci můžete zadat i přímo v zákaznickém portálu. V něm můžete sledovat i průběh reklamačního řízení.

Peníze za vrácené zboží vám na účet zákazníka vrátíme do 14 dnů. Reklamované zboží nahrazujeme s další objednávkou. Vyměněné zboží zasíláme na adresu zákazníka dle dohody.

Většina produktů má záruku 12 měsíců. Záruka na spotřební zboží (pH sondy, cívky pro co2 ventily, výbojky a další) je 6 měsíců. U vybraných značek se záruka řídí informací deklarovanou na obalu produktu. 


Zboží k reklamaci od vás přijmeme, máte-li nákupní doklad. Zboží nemusí být v obalu, nezbytné je ale veškeré příslušenství. Ideálně nám napište na reklamace@naarden.cz, nezapomeňte na číslo faktury, popište závadu, přiložte fotografie, případně videa. My se vám obratem ozveme s dalšími kroky.

Záruku nelze uplatnit na zboží, které je neudržované, znečištěné, zkorodované nebo nese stopy nešetrného zacházení.

Na e-mail reklamace@naarden.cz nám pošlete číslo faktury a fotografie poškození. Náhradu poškozeného zboží zasíláme s další objednávkou, nebo dle dohody.

Ostatní dotazy


Sídlíme na adrese Na Hůrce 1077/4a Praha 6 – Ruzyně. Přijet můžete autem – v areálu bez problémů zaparkujete.

Samozřejmě. Dotaz nám zašlete pomocí chatu na našich stránkách, kde zvolte kategorii odborného dotazu a my vám rádi pomůžeme.

Samozřejmě. Pokud si s něčím nevíte rady, zavolejte nám na tel.: +420 724 805 748 nebo napište na info@naarden.cz. Nebo přijeďte do našeho showroomu, kde se vám budou věnovat naši experti!