Často kladené dotazy

Podívejte se na časté dotazy. Pokud jste nenašli odpověď, kontaktujte nás

Dodání zboží

Pro ČR: PPL, Geis, DPD, GLS, Raben

Pro SK: PPL, DPD, Geis, DB Schenker

Ano, zboží lze odebrat na adrese našeho skladu Na hůrce 1077/4a, Praha 6 – Ruzyně.

Ano, přepravu lze individuálně nacenit do všech zemí EU i mimo EU.

Ano, zboží odesíláme na paletách přes dopravce Raben a Geis, a to o velikosti od půlpalety po tzv. Americkou paletu a hmotnosti od 50 kg do 1200 kg.

Stačí, když budete objednávku realizovat do 14 hod. (pokud se vejde do balíku) respektive do 10 hod (pokud je potřeba zabalit na paletu). Pak vám garantujeme, že ji expedujeme ještě tentýž den. Termín dodání se však řídí podmínkami jednotlivých dopravců, s nimiž spolupracujeme. Jsou to PPL, Geis, DPD, Raaben a GLS. Ve většině případů jsou zásilky doručovány do druhého dne od odeslání.

Termíny naskladnění jsou průběžně aktualizovány a jejich přehled naleznete v našem Naarden zákaznickém portálu viz zde.

V ideálním případě takovou zásilku přeberte s výhradou, sepište zápis o škodě, nechte jej podepsat šoférem a obraťte se na naše reklamační oddělení. Poškozené věci vám nahradíme a škodu sami vyřešíme s dopravcem.

Platební podmínky

Splatnost faktur si můžete sjednat s obchodním oddělením, resp. s vaším obchodním zástupcem.

Ano, ale pouze v případě, že zboží exportujete mimo území ČR. Faktury s přenesenou daňovou povinností vystavujeme pouze v případě, že je sjednána přeprava přepravní společností

Ano, běžně vypracováváme cenové nabídky pro subjekty, které podléhají výběrovým řízením. Pro celkové zjednodušení administrativy jsme současně schopni použít vaše referenční číslo objednávky do naší faktury.

Obecně platí, že na lepší velkoobchodní ceny dosáhnete díky dlouhodobé spolupráci a stabilně vysokým objemům objednávek.

Pokud jste naším novým velkoobchodním partnerem, pak se na vás vztahují standardní velkoobchodní ceny, které naleznete v zákaznickém portálu. Teprve po jistém objemu objednávek se dostáváte do zvýhodněného velkoobchodního ceníku.

Pokud ještě nejste velkoobchodní zákazník, tak si prosím zažádejte o registraci.

Produkty

Ano můžete. Na našem portálu aktualizovaný zbožový feed, který lze spárovat s vaším e-shopem. Toto řešení vám výrazně ulehčí budování sortimentu na vašem e-shopu.

Mohlo dojít ke změně názvu. V tom případě zkuste produkt vyhledat pomocí SKU. Pokud ho ani tak nenaleznete, kontaktujte dostupnost@naarden.cz.

Pěstírny CBD a léčivého konopí

Standardně se ozvěte na naši zákaznickou linku nebo nám napište na info@naarden.cz. Následně vás bude kontaktovat některý z našich specialistů na zajištění kompletního projektu pěstírny CBD nebo léčivého konopí.

Ano, pěstírny, které našim zákazníkům pomáháme postavit na nohy od projektu až po finální realizaci splňují veškeré potřebné certifikáty jak pro účely potravinářské, laboratorní i léčebné produkce.

Certifikace se vztahuje pouze na konkrétní provoz. My jsme Vám schopni dodat zařízení a vybavení, které splňuje specifikace, tak aby pěstírna mohla být následně certfikována. Něco jako GMP nebp GACP vybavení neexistuje, přestože to někteří výrobci deklarují. Jedná se o falešnou reklamu.

Vrácení a reklamace

Na adresu našeho sídla: Naarden International, Na Hůrce 1077/4a, 161 00 Praha 6 – Ruzyně. 

Než pošlete zboží na naší adresu, můžete poslat foto s dotazem na závadu produktu na email: reklamace@naarden.cz. Dle charakteru závady a typu produktu vám následně navrhneme nejefektivnější řešení. Další možností je, že reklamaci zadáte přímo do portálu naarden v zákaznickém profilu, kde můžete současně sledovat průběh reklamačního řízení. 

Vrácené zboží refundujeme do 14 dnů na účet zákazníka. Reklamované zboží dle produktu nahrazujeme s další objednávkou. Vyměněné zboží zasíláme na adresu zákazníka dle dohody.

Většina produktů má záruku 12 měsíců od dodavatele. Spotřební zboží pak 6 měsíců (ph sondy, cívky pro co2 ventily, výbojky). U vybraných značek se záruka řídí informací deklarovanou na obalu produktu. 

Abychom od vás mohli přijmout zboží k reklamaci, je potřeba mít nákupní doklad, zboží může být i bez obalu, ale včetně příslušenství. Ještě před jeho odesláním se na nás můžete obrátit s dotazy na reklamace@naarden.cz.

U některých produktů stačí reportovat elektronicky (poslat video dokazující závadu a foto štítku výrobce na těle produktů a číslo faktury)

Na zboží neudržované, znečištěné, zkorodované a nesoucí jiné stopy nešetrného zacházení nelze uplatňovat záruku.

Reportovat poškozené zboží na reklamace@naarden.cz (foto + faktura). Náhradu poškozeného zboží zasíláme s další objednávkou. Nebo dle dohody. 

U některých produktů stačí reportovat elektronicky (poslat video dokazující závadu a foto štítku výrobce na těle produktů a číslo faktury)

Na zboží neudržované, znečištěné, zkorodované a nesoucí jiné stopy nešetrného zacházení nelze uplatňovat záruku.

Ostatní

Sídlíme na adrese Na Hůrce 1077/4a Praha 6 – Ruzyně.

Samozřejmě. Použijte k tomu prosím našeho Bota. Zvolte v něm kategorii odborného dotazu a my vás okamžitě přepojíme na volného operátora.

Samozřejmě. Ozvěte se nám na tel.: +420 724 805 748 nebo napište na info@naarden.cz a samozřejmě také můžete rovnou přijet do našeho showroomu, kde se vám bude věnovat odborný personál.

24. 8. 2022

Dne 3.1. provádíme inveturu.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

24. 8. 2022

Dne 3.1. provádíme inveturu.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

24. 8. 2022

Dne 3.1. provádíme inveturu.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.